Jag kan ju inte annat än le.

Idag kommer Sofie och Frida, de stannar tills på måndag Emmis! ;) Tyvärr har de regnat här i två dagar och jag ber till vädergudarna att de ska bli ändring på detta från och med imorgon. Men det är nog ingen fara, i hope! Men om de skulle bli lite regn är de aldrig någon som har dött av det, vi kan alltid shoppa bort massa pengar!

Men i alla fall så kanske de bli lite segt med uppdatering nu, den kommande 1,5 veckan då Martina har bestämt att jag ska vara värd och guide ;) haha, nemen det kommer nog vara fullt upp med annat. Men sålänge får ni njuta av några kassa bilder jag tog igår när jag var in till Doumen en sväng. (och shoppade mitt halsband) det blev så att jag råka ta fel objektiv med mig.




äckelduvorna som de kryllar av. De kan komma och sätta sig på en om man går utan för doumen. skit äckligt tycker jag, andra verka tycka de är trevligt.


old man 

 


och sedan till er som tycker de är SKIT tråkigt att sitta på toan, titta på klippet, jag lova er. Ni kommer tänka på detta hela tiden.. "sitting on tha toilet."

 



kvinna eller man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0