Bästa icke storbloggare enligt mig

Tänkte tipsa er om några bra bloggar jag följer flitigt varje dag. Som inte tillhör den här skaran storbloggare som ni alla vet om redan, men de följer jag också. Det är hemskt hur många bloggar jag läser varje dag, André är imponerad över att jag hinner läsa och nu ljuger jag inte.. men jag läser MINST 40 bloggar varje dag och det kan vara så att jag läser de både morgon och kväll..


men nu till icke storbloggare.

1. Emma Bergman, som ni alla redan vet. Min bästa vän, som ibland inte uppdaterar. Men när hon väl gör det skriver hon alltid något roligt och spännande. Det är även henne ni ser i min header.


2. Madde Borg, jag älskar hennes blogg. Inspirerande och fylld med energi. Jag blir så glad av att läsa den. Hon inspirerar verkligen en till att göra de man vill i livet och tro på sig själv.


3. Emma- Lisa, från ena inspirerande bloggen till den andra. Hon är även en duktig fotograf!


4. Anna min panna. Vi kan vara lite dåliga med att uppdatera varandra om vad som händer, men då får jag lätt veta allt som händer på hennes blogg. Men här får man även läsa om alla bus små flickorna gör. And i love them!


5. Cornelia. Min älskade kusin som är världens finaste och tar hemskt fina foton.


6. Frida!!! När hon väl uppdaterar är det spännande och roligt att läsa om hennes vardag. Även om jag vet det mesta som händer, men jag gillar henne ändå. Förutom att hon är världens bästa människa är hon bra fyndig också!


7. Vicke-hallon the one and only! Jag kan inte förstå varför denna blogg inte är Svergies största. För släng dig i väggen kissie, detta kallas humor. Mera vicke-hallon till bloggvärlden!

8. Felicia Kasselbäck, en tjej från stockholm som spenderar ett år i USA som utbyttes student. Så jävla tufft och modigt, gillar att läsa allt som händer och sker.


9. Sagan om Julia. Jag har en för kärlek till bloggare som är ute i världen. Jag vill själv ut och resa och finner det väldigt intressant och läsa om andras äventyr. Julia spenderar just nu sin tid i Australien!


10. Hanna Ögren. En smink blogg som jag tycker är väldigt rolig, mycket fina sminkningar och tips till en amatör som mig.


10 stycken får räcka. Även om det finns så många flera. Kan ni inte som läser det hära också göra så här, så man få lite nytt att läsa. Kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0