Glad och sol.

Vad glad jag blev när ni kommenterade. MYCKET kulare att komma in på bloggen och se att de är några som läser och kommentera. Så tack så hjärtligt!

Nu på eftermiddagen har solen visat sig här i italien och vi har varit ute i parken. Imorse regna det och det såg inte lovande ut alls. Martina är kvar i Stockholm, med inställda plan och strul, vi hoppas hon ska ta sig hem till middnatt.





Agnes lagar "pappa" i parken.


Min andra bok sedan vi kom hit, väldigt intressant om jag får säga det själv.




Daniels utomordentliga middag igår. Lamm.
Första gången för mig.



Kommentarer
Postat av: mostra och rumskompis :)

åhhh vilka fina bilder. jag ska ha ALLA bilder som du knäpper i sommar - dom är så fina på lillis!!! Längtar tills nästa helg då jag får hänga med er :)

2010-05-31 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0