Har Amanda dött?

Nej, ni kan andas ut. Jag överlevde resan till Italien och befinner mig nu i Milano. Det är tusen grader varmt och strålande sol, eller de var idag just nu blåser det och är väldigt mörkt ute. Resan igår var jobbig och det kändes tungt att åka hemma ifrån och nervositeten över flygresan var inte dålig kan jag då tala om. Tårarna rann utan att jag ville det då planer lyfte, men väl säker uppe i luften så somnade jag.

Agnes hade energi utöver det vanliga igår när jag kom och körde ett rally utöver de vanliga. Ett mycket trevligt välkomnande!!



Idag var första dagen "på nya jobbet" och jag fick följa med Rita och Agnes. en upplevelse för sig då Agnes fattade mer av vad som sades än jag, Agnes är då två år och jag tjuogo. alla surrade och de var mammor och barn överallt, så imorgon då de är min första dag själv tar jag nog med mig lexikonet. haha.


vilddjuret ;)



Agnes och Rita i skuggan.


Parkoo


Och om vi nu ska glömma Italien ett tag så var jag ju på 50 år fest i lördags för Sigge, den gamlingen ;) Haha och fotograferade Ella OCH NI SKA SKÄMAS SOM INTE KOMMENTERADE DEN BILDEN, troligtviss den bästa bild jag någonsin har tagit, så jag tycker verkligen alla ska in och kommentera den bilden nu.

Detta skedde i alla fall:

Pierre rakade skallen.


Emmis posade järnet


Sebastian blev transa


Min älskling var snyggast på festen


och födelsedagsbarnet fick mkt paket.

Gnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0