9. Min tro

Jag har ingen tro tyvärr, inte ens på tomten.

Men jag vet att när jag väl befinner mig i den sitsen att jag önskar att de verkligen fanns något som kunde hjälpa mig, så ber jag till min skyddsänglar som finns runt mig varje dag.

För jag tror på spöken, andar och saker som inte egentligen finns.

Men jag känner ibland av så konstiga saker, det händer konstiga saker och jag ser konstiga saker. Ni får säga vad ni vill, men jag tror på andar och alla konstiga saker. men jag tror inte på en gud. Jag tror på slumpen och jag tror på framtiden.

Jag vet att de finns en död person, ja.. de låter hemskt. Som går vid min sida varje dag. Som bevakar mig och leder mig i livet och så tror jag också att de är för alla andra människor. Man har en som bevakar. Dock tror jag också att man kan ha flera än en, beroende på vilken väg i livet man ska ta.

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: jakob

är de farfar

2010-11-25 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0