Fina kap, lite julklappar och dåligt vatten.

Idag har jag och mor varit på stan, vi började på barnenshus, där det blev ett par julklappar.

Senare drog vi vidare emot stan där jag gjorde riktiga kap, på body shop köpa jag en lotion för 50 kr, då jag hade fått ett fint presentkort för att jag fyller år av body shop. Senare så gick vi på MQ där jag hittade en vit spetsklänning som jag ansåg vara lite dyr, men tänkte att jag kunde använda de sista kronorna på mitt presentkort som jag fick av min bror när jag fyllde arton och vips hade priset gått från 500 kr till 98 kr. KAP!

Men vi hann även med en del julklappar, jag hittade så fina saker åt alla småingar och nu hoppas jag ingen köper likadant som mig. För den jäkeln får spö. :)

Annars är vattnet här i Östersund nerskitat av någon bakterie så vi kan inte dricka vattnet utan att ha kokat det i en minut, bubblandes. Det är jätte många som har insjuktnat i magsjuka av det, så jag hoppas jag slipper.

Ikväll ska jag iväg och jobba, jag känner mig jävligt opepp och har ingen lust alls att skura golv och prata med fyllohuven. BLÄ! Men just nu äre nog bara att gilla läget, för det verka inte som någon vill jobba istället för mig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0