Första adevent.

"När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
då gläds vi åter alla att fira få advent."


Denna helg har gått så himla fort. Mamma har varit här med Lukas och i fredags bjöd mamma Robin och Frida på middag, samt att Frida gjorde både mamma och mig snygg i håret. Vi tittade på idol och jag lärde Robin att virka, så nu virka han alla sina mössor själv hädan efter. Haha. eller, snart i alla fall..

På lördagen börja julklappsshoppingen och vi var inte ensamma på stan. Men ni har ju redan hört om mina kap och mina fynd, så de ska jag inte tjata om någe mera.

Idag har vi varit på julskyltningen en sväng innan mamma var tvungen att åka hem. Då hon har gympa ikväll samt att hon inte kan bo här i Östersund hela mitt liv. SÅ jag har äte middag, titta på repriser samt sovit en stund, för nu kallar plikten. Dum som man är tar man på si extra, men det sitter fint i slutet av nästa månad och de är även bra då jag endå fått så lite timmar i december.

och nu till något skit bra. Jag har hittat en träningskamrat och fasiken vad glad jag blev, nu har jag någon som kan tvinga mig att träna. annars kommer jag aldrig ta mitt feta arsle dit bort. Men Emilinda har lovat att tvinga mig!

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: emmis

de är bra Mandis, de är alltid mycke lättare att dra sig å träna om man har någon som tjatar:) Synd vi inte har varandra att tjata på:P



Å hur blev håret?:D



Saknar dig!:)



2010-11-28 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0