tusen gånger om

Ännu en gång är jag påväg till Östersund, en stad jag äntligen trivs i och kan tänka mig stanna i. Tråkiga är att jag inte känner hundra för mitt jobb och dessa arbetstider jag har. Men jag har lovat mig själv att stå ut, så nu ska jag göra det också..

Åker bussen 11.55 ifrån Hoting och hoppas sedan på att jag inte kommer behöva var ensam resterande dagar av veckan och jag hoppas VERKLIGEN att att A kommer på lördag för annars blir jag helt ensam och det känner jag verkligen INTE för. Han har ju faktiskt en ny tv att roa sig med, så lite måste ju Östersund locka, eller? :P

Jobb 16-19.30 idag.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag har varit i skolan & nu under kvällen har jag varit på kostrådgivning på gymmet jag går.

2010-10-27 @ 19:57:52
URL: http://victoria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0