En ska bli till tio.

Jag har precis varit ute och sprunge för första gången detta år. Jag dog, avled eller jag kan säga att de var jobbigt, men de gick mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Känner mig lite halv risig i konditionen, men den ska väl tränas upp om jag ska klara av årets bäverlopp.

Annars åkte jag inte till Östersund, får se om jag hoppar på kvällsbussen. Känner mig tråkig som inte åker, men tycker samtidigt att de ekar i plånboken och jag heldre spara pengarna just nu och röjer lite längre fram med mina tjejer. :)

Ikväll bli det nog let´s dance eller lost, jag har fått låna tredje säsongen av Kristina och fy så spännande. Jag kommer aldrig kunna sluta.

OCH imorgon ska jag leka med min favorit Emmis!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: emmis

jaaaa!!! Imorgon ska vi leka!!!:D

2011-02-25 @ 17:17:13
Postat av: Karolina

sv; Jaaa eller hur :D Äntligen någon som fattar ;)

2011-02-26 @ 11:06:50
URL: http://hapiface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0