Då börja vi om.

Jag är om en månad tillbaka på ruta ett i mitt liv. Jag är tillbaka i Rossön och nu måste jag börja fundera vad jag ska göra.. Jag måste verkligen få mig ett jobb innan jag blir knäpp.

Idag hade jag turen att få jobb några timmar på dagis, man kan inte annat än vara glad när man är där. Alla är så himla goa och snälla! :) Imorgon är det abf som står på schemat, sedan har jag någon dag kvar med min kärlek.. Sedan minns jag inte riktigt vad som händer på fredag?

Imorgon går vi in i en ny månad och jag hoppas det händer något roligt.

Nu ska jag till och laga lite mat, så jag inte får magknip på kärringgympan. :)

Hur ser eran kväll ut?





Kommentarer
Postat av: S

På fredag är du med mig stumpan, de vet du! ;)

2011-02-01 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0