Filmtajm!

Jag har lovat mig själv att om jag nu ska ha denna blogg, så ska jag försöka lägga lite tid på den också. Vilket jag tycker jag har gjort bra dettaår än så länge. MEN! Jag ska även införa lite nytt och detta kommer jag börja med hädan efter.. Film. Jag ska göra filmer, istället för att proppa er med massa bilder varje dag, vilket jag kommer göra ändå.

Men jag tycker de är roligt med något annat ibland, så här kommer min första film. Kanske ganska världelös, skriv vad ni tycker. Bu eller bä!?



Det var svinkallt ute och korten blev inte så bra då mina fingrar ville vara i vantarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mandis jag ÄLSKADE den här filmen, ¨MER MER MER!!!

2011-01-14 @ 16:54:53
Postat av: mathilda

Är det så pass dyrt? :( Vad jobbigt! Fast det är klart dem vet ju att folk vill ha bilderna då kan man ju ta betalt. Men det är iaf en kul grej? :)

2011-01-14 @ 22:44:33
URL: http://mathildastrandh.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

härlig blogg!



hur mårs de?:)

2011-01-15 @ 10:36:15
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Najs fiilm! :D

2011-01-15 @ 21:46:52
URL: http://carroann.blogg.se/
Postat av: Karin

Jättefin film på Lukas och omnejd samt roliga kommentarer. Det enda som var "lite" negativt var att det hördes väldigt dåligt vad du sa i filmen. Fast det kan ju bero på att man är gammal ha ha ha.. Kanonmusik som vanlit. Ser fram mot fler filemr från dig, Amanda !

Kram Karin

2011-01-16 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0