Min helg i film.



Detta har jag hunnit med i helgen. Tråkigt att jag missade filma syjuntan som blev här i går kväll och jag missade även att ta kort på mina fina morotskaka klar. ;) Sedan var det ju min kära lilla Adam som var med i filmen, vårat eget energiknippe. Det var helt sjukt hur djupt ner i snön han försvann.

Jag hoppas eran helg har varit lika bra som min, imorgon eller troligtviss på tisdagmorgon bär det av till Östersund igen. JAG SKA FINNA ETT JOBB och troligtviss dra några pass på step in med Emilinda. :) VAd ska ni göra i veckan?

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, underbara pippitröjor! Min som jag fick utlovad i julklapp är under tillverkning och jag längtar verkligen :)

2011-01-16 @ 19:10:23
URL: http://snoffla.blogg.se/
Postat av: emmis

haha, jag älskar dina filmer Mandis;)

Jag tycker de är jätteroligt å se vad du gör om dagarna och inte bara läsa om det:)

2011-01-16 @ 19:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0