‎'Cause this is the end of the rainbow.

Jag förstår att ni väntar med spänning på en uppdatering ifrån fjällsjömarkanden. Jag måste göra er besvikna och säga att de inte kommer nu, det är så att jag inte orka hämta min kamer som fortfarande ligger hos sebastian. Där förfesten var och den var grym. Väl i Backe blev jag trött, less och myggäten så jag hoppade i första bil hem, perfekt tyckte jag!

Annars har jag också jobbat hela helgen, lördagen var lätt och lugn. KAN nu berätta att söndagen var helt annat än kul, för jag har då aldrig varit så trött i heeeeela mitt liv. Jag sov över lunchen och väl hemma gick jag och la mig klockan nio. Men idag har jag varit pigg och fått jobba med Emmis hela dagen, guldvärt!!


Imorgon åker jag till Östersund för att på onsdag bli snygg i håret.. Jag längtar! Imorgon bli de en hel kväll med större flickan Linnér vilket känns behövligt, var allt för länge sedan vi var tsm!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Saknar dig med skruttan !

När jag är hemma från Halmstad igen så måste vi ses!! <3

2011-07-07 @ 08:56:18
URL: http://sandrasannemo.blogg.se/
Postat av: moa

Svar: Jag kan svara på den frågan, i ett eget inlägg. För du är inte den enda som frågat, ehe!



Men, jag har en tanke bakom, så!

2011-07-07 @ 18:14:57
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0