Här är jag, var är ni?

Jag förstår att ni undra var tusan jag har tagit vägen, men de är ju faktiskt så att.. på lördag är det bäverloppet och jag försöker hitta formen, eftersom mitt mål är under timman och jag inte sprungit på två 1/2 vecka känner jag mig orolig. Jag bestämde dock att inte prov springa något innan utan jag ba kööööör. Tänkte försöka hänga rygg på Pierre, de första 2 meterna sedan får jag nog leta någon gångare och prova hålla mig i rygg på den personen.

Skämt-o-sido har jag jobbat lite mycket den senaste veckan, har mina 08 på besök och känner för att vara ute än sitta här.  :)

HÅLL TUMMARNA FÖR MIG PÅ LÖRDAG! eller varför inte, kom och spring starten går 14.00! KÖR BARA KÖR!



här får ni en bild från fjällis.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kör hårt Amanda! Lycka till! :)

2011-07-14 @ 21:29:55
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0