Min första dag.

Idag var det min första riktiga dag på jobbet, det gick bra. Men som alltid är de lite jobbigt och svårt att påbörja ett nytt jobb, nya människor och MASSOR att komma ihåg. Jag tycker ändå att de gick väldigt bra och att jag klarade mig galant. Sommaren kommer nog att gå ruskigt fort där i Hoting, kommer ju att vara på dagis här i Rossön också några veckor samtidigt som jag är i Hoting, så jag vet inte hur jag ska hinna med sommaren. MEN.. pengarna ska rulla in.

Annars njuter jag av de fina sommarvädret och hoppas de stannar över helgen, de vankas troligtviss fjällsjömarkand om de inte blir så att Emmis sviker mig. Då bli de nog lite lugnare!

Jag är nu ledig tre dagar och jobbar helgen, men imorgon verka de bli en riktig stekar dag och då ska jag göra det jag är allra bäst på, dyrka solen heeela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0