Världens bästa..och de är bara början.

Mitt löfte denna sommar är att följa med på allt som händer och sker, även om de kan verka tråkigt. För de blir ju alltid vad man gör de till och jag kan redan nu berätta för er att denna sommar kommer nog slå allt. Jag har aldrig känt mig så omringad av så många vänner, haft så roligt och skratta så mycket. OCH vet ni vad det bästa är? sommaren är inte slut.

I helgen är de fjällsjömarkanden, får se hur de blir med den då jag jobbar och båda mina emmor har svikigt mig. En för Hoting och den andra för fjollträsk. Men de ska nog bli en bra helg ändå.. Jag får sedan se ifram emot nästa helg då min fina kusin Jessica kommer ifrån Stockholm. Och jag och Andre ska på bröllop. Sedan går de bara några dagar så kommer min AGNES och bästa mostra .. ifrån Stockholm, för nu mera är från och med nästa vecka är de nära oss igen!<3

MEN först på onsdag ska jag till stan och bli snygg i håret och få träffa Frida! :) Vilket kommer bli BRA!

Underbart!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0