Det ekar över hela staden, de är något stort på gång.

I fredags åkte jag till Östersund för en hel kväll med mina fina vänner, väder var det sämsta tänkbara men det var inget som stoppade oss!



Sandra hade fixat goda pajer och vi surrade mest hela kvällen innan de bar av på Marité. Där det var fööör mycket folk och jag tro jag fick tusen duschar av drinkar, men de var roligt ändå och vi skakade rumpan till klockan två och avslutade med kebab.



På lördagkväll var jag dödstrött och dog i sängen redan vid tio.



Igår var det som alla vet MORSDAG, vi firade såklart det. Mamma fick tidigare en bok hon velat ha av mig. Vi fick även goooofika hos mormor!



Jag avslutar med en bild på Mamma och Moster, min mamma är VÄRLDENS BÄSTA! :) även min moster!




Kommentarer
Postat av: moster

åhhh så gott mammas gofika såg ut!!! och längtar efter våra härliga dagar i levanto :)

2011-05-30 @ 22:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0