Plocka fram anteckningsblocket!!

Ja, för er som undra så syns tanden nu och de ser inte bra ut. Den växer nämligen under en annan tand, vilket inte kommer bli bra. så på måndag ska jag till tandläkaren, vilket inte är min favorit sysselsättning, iaf inte när de plocka fram bedövningssprutan.

Idag åker jag iaf till Östersund för en hel kväll med mina fina tjejer, det kommer bli toppen även om de regnar och vi har sommartema. MEN sol i sinnet! :P Kvar återstår bara packningen och vad jag ska ha på mig, för att inte frysa ihjäl.. Sedan åker jag med bussen ifrån hoting 11.35 om jag nu tar mig dit så att säga, för Pappas bil var tydligen inte mycket att starta.



Ja, nu hoppas jag att ni alla antecknat alla denna info.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0