Duktig flicka!

Vilken dag, har hunnit plugga ganska bra och fått in bra mycket i huvudet också. Klara iaf av att skilja på virus och bakterie familjerna nu.. så de här ska nog gå vägen.

Annars har jag hunnit med en promenad med Lukas och även ett pass på Rossöns grymma gym. Har redan träningsvärk i ryggen, haha. Ett tecken på att min rygg inte är allt för vältränad.

Nu ska jag snart till att göra något jag inte är allt för bra på, laga mat. Eftersom jag är omtalad om att vara sämst i världen på just de så gör jag de enda jag kan, tacos eller jag klara av att koka nudlar också. Men inget mera avancerat.. Det är just därför de bästa med att vara hemma är att få maten lagad!

Och ikväll ska jag inte göra något, kika idol tänkte jag och äta chips. Låter som en perfekt kväll enligt mig :)


Hoppas ni får en bra kväll! <3


Kommentarer
Postat av: Emmis

Du är SÅ duktig och det kommer gå galant!:))

2011-11-26 @ 08:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0