längtar längtar längtar.

Inte nog med att man får psykiska besvär från denna anatomi, då jag endast tänker på vad som händer när jag rör mig, äter, ligger, står.. ja allt. Så kommer jag efter dessa tre år endast kunna kolla neråt då min nacke har låst sig i den ställningen redan. Stackar min rygg!

Skit samma! Denna helg är snart över och jag räknar ner timmarna tills nästa vecka som kommer bli en super vecka. Den starta redan upp imorgon och fortsätter sedan på tisdag morgon, tänk vad jag har längta efter denna vecka och nu blir den av. Kanske eller väldigt dålig timning med tentan, men jag ska göra mitt allra bästa för att klara den också.. Emma får nypa mig varje gång på tåget då jag gör något annat än att läsa. Haha!

EMMIS NU ÄR DE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NÄRA TILLS VI ÅKER!




Börja känna av nerverna inför morgondagen, kommer ha sjuka svettningar innan klockan 11 imorgon, kanske även svimattacker och inte för att tala om gråtattacker.. Men Emma har lovat att hålla min hand och då kommer de gå bra. :-)

Sedan vill jag bara påminna er om att kommentarsfältet fungera.





Rihanna - Only Girl (In The World)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag lovar att hålla handen!! Å ja ska skratta när du börjar grina!!!:P haha!!! Snart ååååker viiiii!!!!:D

2011-10-30 @ 15:39:50
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

Hej, jag skulle vilja be dig om två sekunder. Bara gå in här och tryck på bilden, sedan kan du stänga ner eller vad som helst! Snälla ♥

http://mmeeli.se/2011/october/jackan.html

2011-10-30 @ 21:03:14
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0