River flows in you.

Jag tänkte att om någon frivillig kom hit och slår anatomiboken i mitt huvud riktigt riktigt HÅRT. Kanske de kommer in i huvudet, eller så får jag en hjärnskakning och slipper skriva tentan nästa vecka. Haha!

Skämt-o-sidor, det är sjukt sjukt svårt att veta vad man ska läsa in och hur djupt man ska gå in i allt. För man har ju inte en blekaste aning om vad som kan komma på tentan och oftast är de ju så att de man plugga minst kommer de frågast mest på, så de är lika bra att plugga allt lika mycket.

Jag kan även berätta att jag har en omtenta att skriva, inte så jävla nöjd tjej. Blev dock nöjd då jag såg att jag bara behövde kompletera två saker och de kan jag göra redan ikväll så jag slipper ha de bärande på mina axlar också.


Nu ska jag gräva i skafferiet efter något som kan få mig pigg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0