ojoj.

Idag försvann Lukas en sväng då han bestämde sig att ta en tre timmar lång löptur i skogen utan sällskap. Som tur är bor vi i Rossön och hela byn hjälpte till att leta, men han hittade dock hem själv. Men ursh så nervös jag var den lilla stund jag viste han var borta. Som tur är har jag smart familj/släkt som inte ringer och stressa upp mig i onödan..
 
Lukas är i alla fall hemma och har enbart ont i en fot <3
 
Natten mot måndag fick i alla fall jag halsfluss och har aldrig någonsin upplevt sådan halsonta, ojoj. Jag har haft ett riktigt sjuk år 2012 och är inne på min andra pencillinkur på flera flera år. Hoppas de håller sig borta nu, peppar, peppar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmis

Men lille Luken Ville kanske springa till Östersund till dig Mandis:D
Tur han är hemma! Å krya på dig!<3

2012-08-23 @ 06:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0