ihop om en lättare framtid.

Idag påbörjade jag min första pencillinkur på 17 år. Förstår ni hur ofta jag är sjuk då? aldrig.

Men nu har jag haft en hemsk förkylning i fyra veckor och tyckte att de var nog. Nu vill jag bli frisk och inte behöva dö av att gå på skolan, vilket tar mig i vanliga fall 5-7 minuter vilket nu kan ta 15 min för jag håller på avlida innan jag har kommit fram. Men nu ska de nog bli bra..

Idag har vi haft metodövning, vi har tvättat varandra. väldigt otrevligt om jag får säga de själv, hemskt rent utsagt. jag vill aldrig att någon ska tvätta mig igen och nu förstår jag verkligen hur gamlingarna jag jobbar med känner sig, huvva.

På torsdag ska vi lära oss att ta venprover, hur spännande och roligt kommer inte de bli? ojoj.

Men först ska jag nöta anatomiboken, har faktiskt tagit mig igenom två kapitel idag. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0