oturen och jag.

alltså. Jag och min otur alltså.. Den dagen denna otur vänder till tur då jävlar kommer jag ha tur kan jag berätta för er. Men så länge får jag nog fortsätta klättra och ramla, för det ser inte ljust ut än i alla fall. Idag när jag låna min kusins bil på maxi för att handla så tappade jag bilnyckeln. Jag satte bilnyckeln på min nyckelknippa innan jag åkte BARA för att jag INTE skulle tappa den. Jag parkera, handlade i lugn och ro, väl ute vid bilen så inser jag vad som skett.. fy fan. Jag leta i över 30 minuter innna min kusin ringde och sa att någon hade hans nyckel... Men som jag letade och var fast besluten om att INTE ringa robin och jag skulle ALDRIG åka ifrån maxi utan att ha hitta nyckeln.

De är tur att jag har en kusin som skrattar gått åt mina hemskheter, medans jag själv lider så av detta. Hur otur får man ha egentligen? eller handlar de hela bara om att jag är klumpig och slarvig? nej fy.

Men nyckeln är tillbaka och jag sitter i soffan och kommer sitta här tills turen är åter hos mig.



tur att jag är den jag är och skrattar bara åt de hela nu.

Jag har i alla fall spenderat hela dagen med min far. Fyllde i min tatuering på fingret och denna gång gjorde de tusen gånger ondare då hon körde extra djupt för att de skulle sätta sig. ojoj... trodde mitt finger skulle ramla av. Men jag överlevde.

Sedan styrde vi emot Östersund och pappa bjöd på Max lunch, mums. Sedan gjorde vi några ärenden som pappa hade i stan innan han åkte vidare emot Sala och jag .. ja ni vet precis vad som hände mig.

Jag ska nog skaffa mig en människa som går efter mig och räddar mig ifrån sånt hära. Någon dag kommer jag väl få en istapp i hvudet.

och ja, något annat. Jag älskar Molly Sandens melodifesivallåt, så himla fin. repet på den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0