Ännu en måndag.

Ännu en måndag har flygit oss förbi och visst har den varit bra? Jag började dagen med en tråkig föreläsning, upprepning om något vi redan har talat om flera gånger förut. efter den mötte jag upp mitt hjärta på stan för lite fika och vi hann även att kika runt lite på stan. Resterande del av dagen spendera vi i soffan med en kopp te.

När Sandra lämnat mig, fort jag och träna, åt middag och sedan har jag spendera kvällen hos min bästa kusin Robin med hans fina flickvän Frida. Där blev jag bjuden på en vitaminkick i form av allt innehållandes blåbär och så fick jag mig ett par skor.. Trevlig kväll! :) De ger alltid lite extra energi när man får spendera dagen med människor som sprider bra energi.


Nu ska jag sova så jag inte svimmar imorgon när jag ska plågas. :P


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0