För er..

Jag var som sagt till Strömsund igår och skulle fylla i min tatuering på ryggen igår. Sandra följde med mig som stöd och vi hade en bra dag som vanligt när vi är med varandra. Jag åkte även hem med en ny tatuering. Något jag funderat på ett tag men även tvekat till då den är plaserad på ett ställde som jag kommer använda mycket i mitt framtida yrke, alltså på en av mina händer.

Men jag ville ha den och den betyder redan mycket för mig. Jag gjorde den för mina fina vänner, mina högra händer som stöttar och peppar hela tiden. som bär mig fram i livet när de är tufft, får mig att le och leva mitt liv. Utan mina vänner skulle jag inte vara något. Och nu sitter den dära på min högra hand på mitt pekfinger. Min kärlek till er... :)





Kommentarer
Postat av: Sandra

All kärlek till dig min fina vän! <3

2012-01-25 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0