Vi lägger de bakom oss.

Jag har ännu en gång har haft två hemska veckor som till största del har innehållit plugg. Jag försöker göra andra saker än bara plugga för att ibland kunna koppla av, men har under de här två veckor insett att de inte funkar. Man blir sjuk. Jag vaknar på nätterna och har en tenta fråga i huvudet som bara måste besvaras innan jag kan somna om ingen. Värst är de alltid natten innan tentan, då kan jag vakna var 10:e minut, helt sjukt.

Nu är de iallafall över och nu återstår de bara och se hur de gick. ursh.

Vi går i alla fall in en bra vecka nu, sm-veckan drar igång och de innebär massa skidåkning. Ska bli roligt och se robin åka på annat sätt än genom tvrutan. På tisdag ska jag sätta mig under nålen igen och på fredag vankas de utgång med mina fina flickor.. Ja! de kommer bli en toppen vecka :) och såklart är har jag alla mina dagar fyllda med föreläsningar.. kul!


Hur ser er vecka ut?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0