Lång mellan inläggen.

Det är sommar och då hinner man inte med att blogga.. Så vad har hänt sedan sist.
 
  • Jag har skaffat en ny tatuering, tillängnat min bror.
  • Det har varit dundermarknaden, pang!
  • Jag har jobbat på dagis med alla fina barn!
  • Jag har hjälpt till på Robins läger sockertoppen, grymt läger i Rossön!
  • OCH NU, laddar vi upp för stråket och massa skoj på yran!
 Här kan ni läsa om lägret ÖP, Krönika eller varför inte lyssna på radion?
 
sen vill jag bara tillägga att jag älskar min pojkvän Mikael och min lilla kusin Adam mest av allt! ni är guld värda <3 och resterande delar av min familj, ni är de bästa jag vet!
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3

2012-07-19 @ 18:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0