Förkyld

Det är än en gång detta år en förkyld Amanda som skriver, vet inte hur många jävla förkylningar som jag dragit på mig detta år. En fick jag till och med pencillin för och de har inte hänt sedan jag var fem år, så då förstå ni.

så jag spendera min dag hemma i soffan, känns som de bästa sättet. Ska ta mig ut och säga  hejdå till Sandra och Victor som åker ut och reser i europa en månad idag, jäkla roligt för dom, tråkigt för oss. Som tur är har jag TRE av mina favorit brudar kvar här i stan som jag kan dela mina dagar med.

På måndag börja jag jobba hemma i Rossön, känns lite vemodigt men de är pengar och jag måste ha pengar för att kunna slösa pengar. Fem veckor i Rossön... De är tur jag gillar min mamma :)


Nu ska jag se vad kylskåpet har att bjuda på, inte mycket kan jag gissa på.




Kommentarer
Postat av: emmis

två?:(

2012-05-30 @ 11:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0